trekaniner.blogg.se

2013-08-11
19:00:01

Hej och välkommen!
Hej! Vi är tre tjejer som har varsin kanin som vi tänkte börja blogga om! Lite fakta om oss och kaninerna:
 
Maja Lundgren: Hellu! Jag är tretton år och min kanin är Fluffy. Hon är 6 och ett halvt år, och är Löwen, Lejonhuvad och dvärgvädur !(lite då) Nämen hon gillar att äta, hoppa och vara med Teddy! (min lillebrorsas kanin)
 
Miriam Lindgren: Hej! Jag är fjorton år, jag och Maja Lindgren delar på Lime och Cockie. Dom är två år gamla. Lime är 75% dvärgvädur och 25% rex. Cockie är hälften dvärgvädur och hälften lejonhuvad.(dom är halvbrorsor) Cockie gillar att äta och bestämma över Lime. Lime gillar att smita, bli fotad och ragga upp kanintjejer hehe:') 
 
Maja Lindgren: hrmhrm. Jag är tolv år och jaa...Eeh... Kolla där uppe.. ^
 
Det var nog allt vi kom på nu, så hejdå!:) 
 
*Lämna gärna en kommentar om vad vi ska skriva om, pusshej*

                               Lime                                          Fluffy                                 Cockie
 


Kommentarer:

sööötaa!:)

2013-08-13 @ 10:27:27

sööötaa!:)

2013-08-13 @ 10:27:27

Fina kaniner! :)

Svar: Tack!:)
Lime, Fluffy och Cockie Lundgren/Lindgren

2013-08-13 @ 19:48:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: